Re: Öl?

  • From: Kristian Ström <kristian@xxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 29 Oct 2009 12:12:57 +0100

Första onsdagen i månaden tror jag det var. Alla vuxenkvällar man vill
dedikera till polare och öl brukar vara den dagen oavsätt om man ska kasta
pil, spela biljard eller prata animation... :D

Själv är jag inte i sverige på onsdag så det kommer inte funka för mig :(

/Kribba

--

Kristian Ström
---------------------------------------

Mad Crew
Roddargatan 8
116 20  Stockholm
SWEDEN

mail: kristian@xxxxxxxxxx
phone: +46 (0)8 668 27 13
web: http://www.madcrew.se
blog: http://blog.madcrew.se

CONFIDENTIALITY NOTICE: This e-mail message is intended only for the
above-mentioned recipient(s). Its content is confidential. If you have
received this e-mail by error, please notify us immediately and delete it
without making a copy, nor disclosing its content, nor taking any action
based thereon. Thank you.