Re: Vad animerar ni på om dagarna?

  • From: "Jonas Dahlbeck" <jonasd@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 17 Feb 2010 14:21:04 +0100

jag med! :)
/jonas d
  _____

From: Staffan Linder [mailto:staffan.linder@xxxxxxxxx]
To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
Sent: Wed, 17 Feb 2010 13:52:11 +0100
Subject: Re: Vad animerar ni på om dagarna?

Tycker jag låter helkul.
/S

2010/2/16  <james@xxxxxxxxxxxxx>

  Hallå kära animationsvänner,

  Kom att tänkte på en sak häromdagen och vill höra hur ni andra
  på Bohmation ställer er till det.
  Hittills har vi nästan enbart använt oss av vår blogg till att posta
  roliga eller inspirerande klipp från internets alla hörn.
  Detta ska vi självklart fortsätta med, men jag har ett önskemål.
  Vore det inte spännande att få se vad vi alla på Bohmation animerar
  på om dagarna!?
  Självklart ska det inte finnas något tvång att behöva posta sina
  animationer och jag vet att vissa inte får posta allt man gjort.
  Men det skulle vara kul att se vad alla lyckats åstadkomma på sina
  jobb trots ibland (oftast) tajt deadline och snål budget.
  Finns intresset så kan jag själv tänka mig posta några av de
  senaste projekten jag jobbat på.

  Min tanke är inte att vi ska tävla eller konkurrera med varandra
  utan snarare inspirera, motivera och ge en klapp på ryggen
  för förhoppningsvist ett bra utfört arbete.

  Så vad säger ni. Låter det intressant?

  /James