Vad animerar ni på om dagarna?

  • From: james@xxxxxxxxxxxxx
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 16 Feb 2010 17:41:20 +0100

Hallå kära animationsvänner,

Kom att tänkte på en sak häromdagen och vill höra hur ni andra
på Bohmation ställer er till det.
Hittills har vi nästan enbart använt oss av vår blogg till att posta
roliga eller inspirerande klipp från internets alla hörn.
Detta ska vi självklart fortsätta med, men jag har ett önskemål.
Vore det inte spännande att få se vad vi alla på Bohmation animerar
på om dagarna!?
Självklart ska det inte finnas något tvång att behöva posta sina
animationer och jag vet att vissa inte får posta allt man gjort.
Men det skulle vara kul att se vad alla lyckats åstadkomma på sina
jobb trots ibland (oftast) tajt deadline och snål budget.
Finns intresset så kan jag själv tänka mig posta några av de
senaste projekten jag jobbat på.

Min tanke är inte att vi ska tävla eller konkurrera med varandra
utan snarare inspirera, motivera och ge en klapp på ryggen
för förhoppningsvist ett bra utfört arbete.

Så vad säger ni. Låter det intressant?

/James