Re: Tack

  • From: "Erik Wernquist" <erik@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <bohmation@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Jan 2010 11:21:08 +0100

Tack allihop för att jag fick vara med och - med tanke på att jag får de här
mailen - tack Stefan för att det verkar som du addat mig till the list. Det är
en ära!
Tack även för att jag inte är särskilt bakis idag, men jag vet inte riktigt vem
som är ansvarig för detta... möjligen James och Stefan som sällskapade till
tunnelbanan i rättan tid, innan ölblindheten satte in.

Skål!

/Erik