Re: Nytt folk pa listan, presentation?

  • From: Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 12 Feb 2010 17:30:26 +0000

Ja tank va Tommie, sa fort vissa lamnat landet blev det lite fart pa
listan... ;-)  (och ja jo jag vet att jag inte hade na hejd da bla bla bla
ol och sa, det gick lite fort dar fore jul helt plotsligt... men jag har ju
a andra sidan inte tankt vara borta lika lange som dom dar andra tva...typ)

Cool, tack for presentationerna gubbar. Kanns nastan som att jag var med pa
senaste oleriet nu :-)

Trevlig helg,
Janak