Re: Nytt folk pa listan, presentation?

  • From: Robert Pettersson <pixelsmuggler@xxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 9 Feb 2010 21:06:36 +0100

Sure thing! Jag kör en liten presentation.   =D

Robban var namnet som sagt. Jobbat som animatör i 10år i spelbranschen, 5+5
Grin sen Avalanche där jag fortfarande är. Skulle va kul att testa nåt annat
och det är därför jag snokar runt lite. Vem längtar inte efter Barceloneta
när det är istid i Stockholm? =)
Kul som saxofon att träffa alla på senaste öldricket. Några bekanta ansikten
och minst lika många som jag hoppas få lära känna bättre. Nästa gång kanske
kan planeras in när några av våra resenärer råkar vara i hufvudstaden. Eller
har alla flyttat ut för gott? (ja jag är bara avundsjuk).

mors!

Den 9 februari 2010 18.11 skrev Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
:

Robert Pettersson