Re: Mammaskeppet

  • From: Robert Karlsson <rob.karlsson.3d@xxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 18 Feb 2010 10:36:28 +0100

Tjena Bohmation!
Det kanske är dags för mig också att kliva fram från skuggorna och
sluta lurka... Mycket inspirerande att läsa alla inlägg och skitkul
med lite behind the scenes att tugga i sig. Har tyvärr lyckats missa
nästan alla ölkvällar, men tänkte ändra på det nu och bli lika
trevligt halv-alkad som övriga på listan. Av efterposterna att döma
verkar ölträffarna vara en succé.
Precis som Janak verkar ha upptäckt har vi gått och gängat oss med
Mothership i LA. Ingen aning hur mkt jobb det kommer generera, men
förhoppningsvis kommer det bli mer roliga animationsjobb till oss alla
här hemma.
Vi har ganska så precis flyttat in på Tegnérgatan under Colony så om
ni har vägarna förbi är det bara att sticka in skallen och säga hej.
Säg till innan så kanske det finns en låda  öl eller två att samlas
runt...

/Robert

Robert Karlsson
Happycamper Motion Design