Re: Hemliga listan?

  • From: Staffan Linder <staffan.linder@xxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 19 Feb 2010 14:08:04 +0100

OK, jag Googlade bara på bohmation och som första träff fick jag så här:

*bohmation*"*Bohmation* är intresse organisationen för animatörer som har
som främsta uppdrag att motverka SAAVA och det som dom gör för att förstöra
animation sverige" ...
www.bohmation.org/

Det gav lätt intrycket att det var ett statement från Bohmation, och om jag
feltolkar det så är väl risken stor att nån mer snarstucken människa gör
detsamma... ;)

Tjing
/S