Re: Hemliga listan?

  • From: Kristian Ström <kristian@xxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 19 Feb 2010 12:22:13 +0100

Bara faktum att vi är ett stort gäng animatörer här och ingen av oss har en
aning om vad SAAVA är säger väl en hel del. Sen att dom vill ha pengar för
medlemsavgift gör ju saken ännu konstigare. Bort med dom, jag är med Stefan!
:)

/Röda linjen!

--

Kristian Ström
---------------------------------------

Mad Crew
Roddargatan 8
116 20  Stockholm
SWEDEN

mail: kristian@xxxxxxxxxx
phone: +46 (0)8 668 27 13
web: http://www.madcrew.se
blog: http://blog.madcrew.se

CONFIDENTIALITY NOTICE: This e-mail message is intended only for the
above-mentioned recipient(s). Its content is confidential. If you have
received this e-mail by error, please notify us immediately and delete it
without making a copy, nor disclosing its content, nor taking any action
based thereon. Thank you.