Re: Hemliga listan?

  • From: Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 19 Feb 2010 10:31:17 +0000

And that my fried, is exactly what I was talking about! Personligen skulle
jag foredra att det har var ett slutet forum dar vi kan diskutera precis vad
som helst utan att folket ska behova oroa sig for "repressalier". Ska vi fa
till nan forandring sa ligger det pa oss, ingen annan. Och visst, sitta och
gnalla och bitcha over en ol ar alltid trevligt men det brukar ju som bekant
stanna dar.

Jag har personligen rakat ut for att fore detta arbetsgivare snokat reda pa
saker pa natet och fatt saker om bakfoten. En polare till mig klippte ihop
en reel och la upp den pa sin hemsida, det tog inte manga timmar innan en av
cheferna surt kommenterade att foretagets logga inte var med overallt
(vilket jag iofs kan tycka att man ska ha). Men, my point is att om man
sitter och tror att ingen haller koll pa en sa ska man nog ta och tanka till
lite.

Men men, om det enda folket vill ha listan till ar att bestamma nar, var och
hur vi ska dricka ol sa ar det ju en helt annan 5a och jag forringar
defintitivt INTE nyttan av att sitta och bitcha over en ol eller 12 :-)

//j