Re: Hemliga listan?

  • From: Cameron Scott <camscott2@xxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 19 Feb 2010 09:39:42 +0100

I don't get it.. is he threatening to shoot his dick?

Annars skulle jag också ha tänkte att jag inte bry mig så mycket om
sektretess eller vad-man-ska-kalla-det-för, tills jag höll på att svara
Janaks andra emejl om arbetsförhollanden i sverige (det där med
pensionsspanade osv). Då kan jag tänke mig att det blir lite känsligt att
prata så offentligt. Jag säger det jag ha på hjärtat över en öl nästa gång.