Re: Hallå, cache plugin till salu?

  • From: Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 17 Sep 2010 14:27:33 +0100

Allt ska frysas innan det ar rigging-dags. Just for att slippa sanna dar
otackheter. Men det gar nog att fixa sahar i efterhand ocksa...beror ju lite
pa hur riggen ser ut och sa.

Nah det ska funka med shaders och sant ocksa. Kan kanske vara bra att
applicera dom innan man combinear dock? Och doda inte historiken!!! :)

--