Re: FMX Stuttgart 04-07 maj

  • From: Kristian Ström <kristian@xxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 18 Mar 2010 10:44:47 +0100

Vi har det sagt att mad crew alltid ska vara i annecy och vi har varit där
de senaste 3 åren. I år blir det däremot ett undantag då jag väntar en till
klon i juni. Frankrike är fan bäst!

/Kribba

2010/3/18 <rickard@xxxxxxxx>

> Ja shit senast jag var på festival var Annecy 2000 (!). Det va grymt, men
> jag har svårt att få loss stålarna och tiden nuförtiden. :(
>
> /Rickard

--

Kristian Ström
---------------------------------------

Mad Crew
Roddargatan 8
116 20  Stockholm
SWEDEN

mail: kristian@xxxxxxxxxx
phone: +46 (0)8 668 27 13
web: http://www.madcrew.se
blog: http://blog.madcrew.se

CONFIDENTIALITY NOTICE: This e-mail message is intended only for the
above-mentioned recipient(s). Its content is confidential. If you have
received this e-mail by error, please notify us immediately and delete it
without making a copy, nor disclosing its content, nor taking any action
based thereon. Thank you.