Re: Coraline

  • From: Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 May 2009 17:44:23 +0200

Men hallååå vad svårt det ska vara...om vi säger såhär då, allmän
omröstning: skicka ett mail och säg när ni tror att ni kan så får vi se vart
vi landar? Alldeles utomordentligt demokratiskt och bra. Jag är flexibel.
Bring it on folks!

Enda grejen med sånna här 3d-rullar är ju att man måste hugga dom så fort
man kan. Innan man vet ordet av så går dom bara ute på Heron å då måste vi
arrangera bussar å grejer...

Trevlig helg!

//j

--