Bomation events

  • From: Rickard Engqvist <rickard@xxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 30 Jan 2010 11:44:10 +0100

Tjena allihop,

Tyckte det va intressant det Stefan tog upp sist om att ordna presentationer etc så småningom. Tänker dessutom att flera av oss har säkert även internationella kontakter som säkert skulle vara intressanta att träffa/lyssna på, om inte annat bjuda in till våra möten om/när tillfälle ges. Alltifrån att nån som ändå är i Sverige skulle tycka det va kul att komma med och hänga en kväll, till arrangerade masterclasses a la Kyle Balda eller Jason Ryan som Tommie grejade härom året. Jag känner en Andy Schmidt på Pixar som jag vet ska till England och snacka senare i vår -- tänkte ta upp frågan om det var möjligt för honom att stanna förbi Sverige en kortis och vad som skulle krävas i form av ekonomisk ersättning och dylikt. Ingen aning om det funkar, men jag tycker det kan vara ytterligare ett jäkla vettigt sätt att nyttja bohmation på. Som komplement till ölandet, självklart. Inte substitut för. Absolut inte. Aldrig. Nej.

Bestämda hälsningar,

Rickard