Re: Bohmation inbetweener

  • From: Pigbelly <pigbelly@xxxxxxxxx>
  • To: bohmation@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 11 Sep 2009 11:47:20 +0200

TradigiTools som Alli mycket riktigt påpekade har det sämsta jädrans namnet
som finns....dock är det en skitbra plugg men funkar så vitt jag vet inte på
Linux.??...och eftersom Linux verkar ha
trippelt svininfluensans smitt-verkan så gissar jag att det inte kommer att
finnas så många Windows baserade produktions-hus kvar i vår älskade
storStad, så Halleluja till dig Stefan....
/T

www.pigbelly.com