[bergenhifi] Re: mulig lyttekveld?

  • From: "Jack Klepsvik" <jklepsvi@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 2 Aug 2009 21:41:31 +0200

Jeg kan kan også tenke meg å ta turen. Blitt en stund siden sist jeg hadde tid
til å treffe lauget!
    From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
    To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
    Subject: [bergenhifi] mulig lyttekveld?
    Date: Sat, 1 Aug 2009 15:00:51 +0000

    Hei folkens!
    Begynner dere å bli lei ferien?
    Ikke jeg, selv om jeg har et par uker igjen.

    Har så smått begynt å forhandle litt ifht å ha en ny lyttekveld.
    Pr skrivende stund ser det ut til at det kan bli snakk om lyttekveld(er) en
eller kanskje to kvelder helgen 14-16.august. (fredag og/eller lørdag)
    Nå er ikke dette en formell invitasjon, men en liten aperitif på at noe
kanskje er på g......
    Håper og tror at de siste endringene skal være i boks til nevnte helg...

    Siden første og andre sesjon her i heimen, har jeg denne gangen mye "nytt"
å by på.....

    Formell invitasjon kommer så fort forhandlingene er i boks, sannsynligvis i
midten av neste uke. Satser på at ting flasker seg....

    mvh
    Roger Jørgensen

    Share your memories online with anyone you want anyone you want.

    See all the ways you can stay connected to friends and family

    What can you do with the new Windows Live? Find out

    Ditt liv. Dine ting. Alt på ett sted med Windows Live™.