[bergenhifi] Re: mulig lyttekveld?

  • From: kaptein sabeltann <o3113@xxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 Aug 2009 10:32:12 +0200

Om det forstatt er plass er jeg også med

mvh Øivind Horn

From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] mulig lyttekveld?
Date: Sat, 1 Aug 2009 15:00:51 +0000

Hei folkens!
Begynner dere å bli lei ferien?
Ikke jeg, selv om jeg har et par uker igjen.

Har så smått begynt å forhandle litt ifht å ha en ny lyttekveld.
Pr skrivende stund ser det ut til at det kan bli snakk om lyttekveld(er) en
eller kanskje to kvelder helgen 14-16.august. (fredag og/eller lørdag)
Nå er ikke dette en formell invitasjon, men en liten aperitif på at noe kanskje
er på g......
Håper og tror at de siste endringene skal være i boks til nevnte helg...

Siden første og andre sesjon her i heimen, har jeg denne gangen mye "nytt" å by
på.....

Formell invitasjon kommer så fort forhandlingene er i boks, sannsynligvis i
midten av neste uke. Satser på at ting flasker seg....

mvh
Roger Jørgensen

Share your memories online with anyone you want anyone you want.

See all the ways you can stay connected to friends and family

What can you do with the new Windows Live? Find out
Få nye Windows Live™ Messenger.
http://download.live.com/messenger