[bergenhifi] Re: lyttekveld

  • From: Ole Martin Farsethås <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Jan 2009 17:17:10 +0100

Hei!
Glimrende!
Jeg kommer en tur....litt usikkert når foreløpig!

Mvh
Ole Martin

From: ollliejay@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
lyttekveldDate: Thu, 22 Jan 2009 17:14:10 +0100

Hei, alle sammen  Jeg vil gjerne invitere til åpent hus hos meg førstkommende
lørdag 24 januar. Grunnet  gode tilbakemeldinger fra mitt "prøvemøte" vil jeg
gjerne at Lauget kommer. Jeg er hjemme fra kl. 1300 til midnatt. Dere kan komme
og gå når dere vil. Ta gjerne med musikk. Jeg kommer til å ha noe godt på
komfyren, og i diverse skap er det drikkevarer, så ingen skal gå sultne eller
tørste.  Adresse:Apeltunlien 20-26, Rådal. Nr. 26 hvor jeg bor, ligger skjult
bak nr. 20. Parker på gjesteparkering i enden av nr.20. Vell møtt!! Ole
Jørgensen     90044150

Samle gjengen. Windows Live Grupper.