[bergenhifi] Re: hi-fi messe

  • From: Jørgensen Ole <ollliejay@xxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Sep 2007 00:36:47 +0200

Gleder meg til å møtes.Jeg er nok i Horten ca. 1400.    Ole Jørgensen

From: "Nils Hordvik" <nilshordvik@xxxxxxxxx>
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Re: hi-fi messe
Date: Thu, 27 Sep 2007 22:11:12 +0200

Hei Ole Jørgen,

Jeg kjører til Horten i morgen (fredag). Hadde vært hyggelig å møtes. Så kan
jeg jo gjøre opp for den ground-loop saken...
Mob: 9509 2318

Mvh Nils Hordvik

MSN Web Messenger http://webmessenger.msn.com/?mkt=nb-no MSN Messenger overalt