[bergenhifi] Re: [bergenhifi] RE: [bergenhifi] Møte i Bergen Lydlaug.

  • From: Eirik Dahl <eirdahl@xxxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 08 Jan 2014 16:54:24 +0100

Jeg kommer også selv om madammen nok blir litt sur 3 fredagskvelder på rad
ute......

mvh
Eirik Dahl

  Hei alle sammen og godt nytt år!

  På tide med et lite HIFI og musikk møte igjen. En stund siden sist så det er
på tide at vi kan møtes igjen. Det er bare å ta med musikk på cd.
Vinylspilleren er ikke klar ennå, men i løpet av året så kanskje. Venter på
plinth.
  CD er jo minst like bra som alle vet...

  Det viktigste er jo å kunne møtes til en hyggelig sosial aften med hifi og
musikkprat, og høre på mye god musikk.

  Har fortsatt anlegget på loftet med noen små utskiftninger siden sist. Har
god plass nede hvor man kan sitte å prate også. Litt snacks og kaffe og kake
kan jeg ordne. De som vil ha sprit og damer må ordne det sjæl.

  Fredag 17 januar 2014 håper jeg er en kveld som kan passe for mange.
  Bare å komme fra kl. 19.00 ca, Bare meld din interesse til meg så jeg vet
sånn ca, hvor mange det passer for.

  Jeg bor i Thormøhlensgate 22 på Møhlempris. Vis à vis Bergen tekniske museum
og rett ved Møhlenpris skole.

  Mvh Geir.