[bergenhifi] Re: [bergenhifi] RE: [bergenhifi] Lyttekveld hos Tønnes

  • From: Tønnes Kaade Realfsen <tk-realf@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Apr 2009 15:59:29 +0200

Hei, er numera tilbake fra påskeferie laaangt unna noen internettilknytning.
Som avtalt blir det lyttekveld hos meg den 18.4.
Adressen er Nygårdsvegen 165, 5350 Brattholmen. Jeg tenkte at vi kunne starte
sånn rundt kl. 1900.
For de som ikke har GPS i bilen:
Ta av til venstre mot Brattholmen ca 100 m etter å ha kjørt over Sotrabroen.
Kjør ca. 3 km på en smal og svingete vei til du kommer til et Y- kryss hvor det
går til venstre mot Brattholmen Kai. Kjør ned mot Brattholmen kai ca. 300m til
du kommer til Brattholmen skole på venstre hånd. Rett før skolen er det et
opphøyet gangfelt. Kjør over det, og ta til venstre med en gang. Da er du i
Nygårdsvegen. Der vil du finne en sann overflod av fartsdumper.
Kjør over 4 fartsdumper, og ta ned til høyre med en gang etter den fjerde.
Ignorer "innkjøring forbudt"- skiltet.
Jeg bor i et gult hus som er det første huset på venstre side av veien.
                                    mvh Tønnes

  From: bjornomholt@xxxxxxxxxxx
  To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  Subject: [bergenhifi] Lyttekveld hos Tønnes
  Date: Sun, 29 Mar 2009 23:54:33 +0200

  Drister meg til å sende denne ut på vegne av Tønnes:

  Har numera 2 ganger forsøkt å sende ut invitt til Lauget fra meg, men får
mailene i retur. Jeg kan ha lyttekveld her ute i havgapet den 18. april, som
skulle bli første helgen etter påske.
  Er det noen interesse i Lauget ?

  Windows Live Messenger - ny versjon ute nå. Last ned i dag...

  Få mer ut av Windows Live™ med Internet Explorer® 8. Oppgrader nettleseren.