[bergenhifi] RE: [bergenhifi] Møte?

  • From: Ole Martin Farsethås <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 27 Jul 2013 01:21:11 +0200

Hei!

Uten at jeg kan garantere 100% at jeg kan sille, hørtes jo dette ut til å være
gøy.

Mvh
Ole Martin

From: tk-realf@xxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Møte?
Date: Fri, 26 Jul 2013 23:30:40 +0200

Noen som er hjemme for tiden?I så fall, siden det har vært så laber aktivitet i
Lauget i det siste, er det noen interesse for et lite sommer/grill/sosialt møte
her på Brattholmen i nærmeste fremtid, f. eks. neste helg?Ser at det er lenge
siden det har vært møte her ute. Mye nytt er det vel kun på vinylsiden (SME
20/2 A ), og de som ikke har hørt Metric Halo ULN8 og CJ ET 250 kan jo få en
lytt…             Mvh Tønnes