[bergenhifi] RE: [bergenhifi] Lyttekveld hos Tønnes

  • From: kjetil melve <kjetinho@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Apr 2009 22:46:36 +0200

Hei

Eg har lyst å få med meg denne kvelden, men eg har visst sletta dei fleste
mailane. Er det fastlagt klokkeslett og sagt nærare kvar i havgapet ein skal
møte opp?

Mvh

Kjetil

From: bjornomholt@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Lyttekveld hos Tønnes
Date: Sun, 29 Mar 2009 23:54:33 +0200

Drister meg til å sende denne ut på vegne av Tønnes:

Har numera 2 ganger forsøkt å sende ut invitt til Lauget fra meg, men får
mailene i retur. Jeg kan ha lyttekveld her ute i havgapet den 18. april, som
skulle bli første helgen etter påske.
Er det noen interesse i Lauget ?
                          mvh

Windows Live Messenger - ny versjon ute nå. Last ned i dag...
Få nye Windows Live™ Messenger.
http://download.live.com/messenger