[bergenhifi] RE: [bergenhifi] Det begynner vel å bli på tide?

  • From: sven øyvind anderssen <soanderssen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Feb 2008 22:52:55 +0100

Hei, jeg føler meg truffet Ole Martin. Har planlagt å arrangere en klubbkveld
en stund, men har vært så mye borte at det ikke har vært mulig. I tillegg
kollapset CD spiller og sub for andre gang i forrige uke. Når disse er på plass
igjen kommer invitasjonen.

Mvh
Sven Øyvind> Date: Tue, 26 Feb 2008 15:01:41 +0100> Subject: [bergenhifi] Det
begynner vel å bli på tide?> From: interman@xxxxxxxxxxxxxx> To:
bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx> > Hei. Det er vel en måneds tid nå siden forrige
klubbkveld, så da lodder> jeg stemningen litt. Hvem har lyst / mulighet?
Forslag til tema?> > > Mvh, Andreas> >
Del personlige filer, bilder og videoer med Windows Live Messenger.
http://get.live.com/nb-no/messenger/overview