[bergenhifi] Re: Squeezebox

  • From: "Lundefaret Knut" <Knut.Lundefaret@xxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Sep 2007 10:03:29 +0200

Hei !

Fredag skal jeg har vakt i båtforeningen fra 2200, det må i så fall bli før det.
Jeg har ikke boksen.

Mvh Knut

________________________________

From: Lundefaret Knut <Knut.Lundefaret@xxxxxxx>
Date: Thursday, September 13, 2007 9:14 am
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx

Hei !

Jeg hadde håpet på en prat om det hos Peter, men en temakveld om
> dette er mye bedre så det ikke tar fokus bort fra Peters
> demo.

Dette er vel kanskje ikke så
> lydmessig krevende så da kan vi kanskje ta det hos meg neste lørdag ? Fruen
> drar
> bort men jeg har minstejenta hjemme.

Mvh

Hei

Jeg bruker squeesebox. Det du trenger er en PC og
> normalt et trådløst nettverk, men du kan gjøre det med
> nettverkskabel.

Siden du spør, kansje det er flere som er nysjerrig
> på hva dette inneberer. En liten temakveld om emnet hadde gjort seg? Jeg er
> helt
> hektet på dette for tiden og misjonerer gledelig for temaet!

Mvh Johnny