[bergenhifi] Re: Speaking of which

  • From: Jan Derek Skogen <janderek.skogen@xxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 01 Sep 2007 18:45:47 +0200

Jeg har ikke vært så mye med, men stiller gjerne så fremt det passer. Har også
vurdert å ha en kveld, selv om jeg anlegget nok stiller i en annen liga enn
endel av de andre i lauget. Har noen utfordringer jeg gjerne skulle gjort noe
med, bl.a trafostøy standard nettkabler. Har tenkt litt på en annerledes
klubbkveld, hvor den samlede kompetansen i lauget bidrar til å heve ytelsen på
anlegget mitt, det være seg med kabler, plassering eller andre tweaks. Vet det
er mange ringrever der ute... Kunne det være av interesse? Med en lett
ommøblering kan jeg ta i mot rundt ti stk, tenker jeg. Har iofs plass til
flere, men da må det rulleres foran alteret.

Her er anlegget mitt:

http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,11084.0.html

http://avforum.no/minhifi/show.php/JD

 MVH