[bergenhifi] Sommerferie

  • From: "Andreas Misund Berntsen" <interman@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Jun 2006 18:40:25 +0200

Hei karer,

Noen lurer kanskje på om noe skjer i lauget. Det har jo blitt en stund siden
siste samling. Planen var å ha en siste før sommeren, men grunnet dårlig
oppslutning, data trøbbel, og eksamener har ikke dette blitt noe av.

M.a.o., det blir sommerferie i lauget fram til slutten av august, sånn
circa. I løpet av disse månedene kommer det til å skje diverse tekniske ting
med websida, så jeg håper å få på plass en del av funksjonaliteten som er
kjekk å ha, som galleri, osv. I løpet av høsten ønsker jeg å få mer variert
innhold, og antar dere mer enn gjerne vil skrive om anleggene deres, tanker
rundt hi-fi, og den slags. Det er ikke lov å være lat.

Av planer for høsten har vi jo som kjent messa i Horten. Jeg håper så mange
som mulig tar seg tid, og når det nærmer seg får vi prøve å koordinere
felles transport, osv. Ellers håper jeg Renaissance Audio er oppe og kjører
for fullt, slik at vi får tatt en kveld hos Roald og forhåpentligvis også
noe med Midgard Audio. Angående dette har jeg ikke hørt et pip, men det blir
vel før eller senere. I tillegg er det fremdeles en del medlemmer som har
sagt seg villig til å arrangere klubbkveld, så jeg frykter ikke for tomgang
når sommeren begynner å gå mot slutten og det blir mer rør-vennlig vær ;)

Om noen har noen forslag eller fikse ideer til ting relatert til klubben så
er det bare å fyre løs. Dessuten, om noen har planer om å bli i Bergen i
ferien og kunne tenke seg et par-tre medlemmer på hifi besøk så send et svar
her på ?fellesen?.

God sommer!

Mvh, Andreas