[bergenhifi] SV: Re: Lyttekvelder ;-)

  • From: "Kristjan Freyr Johannsson" <kristjan.johannsson@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 8 Aug 2009 19:00:49 +0200

Hei

Jeg vil gjerne melde meg til lørdagen hvis det er ikke for sent?

Mvh

Kristjan

From: soanderssen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Re: Lyttekvelder ;-)
Date: Thu, 6 Aug 2009 10:34:35 +0200

Fredag er best for meg også...

SØ

________________________________

From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Lyttekvelder ;-)
Date: Wed, 5 Aug 2009 16:05:30 +0000

Hei.
Da er forhandlingene sluttført, og jeg har derfor gleden av å kunne invitere
til lyttekveld både fredag 14. og lørdag 15. august.
Ser at det er en del som har meldt interesse, og tenker at max utbytte kanskje
blir å kjøre med en gruppe fredag og en lørdag. Gi meg gjerne beskjed om
hvilken av dagene som passer best for din del!
Regner med at vi gjør som vanlig, dvs starter i 19-tiden og holder på utover.
Dersom noen skulle ønske å stikke innom tidligere på dagen, enten om fræddan
eller lørdagen, kan vi jo heller avtale slikt pr telefon. Regner med at det bør
gå greit å bli enige.

Utstyr:
Copland CDA 289 (noe moddet)
Sense Ekvator DIY-dac
Audion Silver Night push pull (forhåpentligvis med fresche rør)
Classic no 9.0 (noe moddet)
BKS 107 Supreme (noe moddet)
Sense signal- og høytalerkabler

For spes interesserte, finnes der også head-amp og hodetlf....

Adresse og tlf:
Olsvikåsen 33
mob: 924 82 030

________________________________

From: ollliejay@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Re: mulig lyttekveld?
Date: Wed, 5 Aug 2009 17:29:59 +0200

Hei, Roger. Jeg må nok melde avbud til lyttekvelden. Ole

________________________________

From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] mulig lyttekveld?
Date: Sat, 1 Aug 2009 15:00:51 +0000

Hei folkens!
Begynner dere å bli lei ferien?
Ikke jeg, selv om jeg har et par uker igjen.

Har så smått begynt å forhandle litt ifht å ha en ny lyttekveld.
Pr skrivende stund ser det ut til at det kan bli snakk om lyttekveld(er) en
eller kanskje to kvelder helgen 14-16.august. (fredag og/eller lørdag)
Nå er ikke dette en formell invitasjon, men en liten aperitif på at noe kanskje
er på g......
Håper og tror at de siste endringene skal være i boks til nevnte helg...

Siden første og andre sesjon her i heimen, har jeg denne gangen mye "nytt" å by
på..... <http://gfx2.hotmail.com/mail/w3/ltr/emoticons/smile_teeth.gif>

Formell invitasjon kommer så fort forhandlingene er i boks, sannsynligvis i
midten av neste uke. Satser på at ting flasker seg....

mvh
Roger Jørgensen

________________________________

Share your memories online with anyone you want anyone you want.
<http://www.microsoft.com/middleeast/windows/windowslive/products/photos-share.aspx?tab=1>

________________________________

See all the ways you can stay connected to friends and family
<http://www.microsoft.com/windows/windowslive/default.aspx>

________________________________

What can you do with the new Windows Live? Find out
<http://www.microsoft.com/windows/windowslive/default.aspx>

Organiser, rediger og del bildene dine med Windows Live(tm).
<http://www.microsoft.com/norge/windows/windowslive/products/photo-gallery-edit.aspx>

See all the ways you can stay connected to friends and family
<http://www.microsoft.com/windows/windowslive/default.aspx>

Få mer ut av Windows Live(tm) med Internet Explorer® 8. Oppgrader nettleseren.
<http://microsoft.no/ie>