[bergenhifi] Nytt på websida

  • From: "Andreas Misund Berntsen" <interman@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Aug 2006 17:03:18 +0200

Har syslet litt med websida i løpet av sommeren, og her er det som er nytt:

Vi har nå et galleri. Her kan alle registrere seg og laste opp de bildene de
vil. M.a.o., linken på navigasjonsmenyen fungerer nå.

Jeg har lagd et klubbkveld system hvor alle kan legge til og melde seg på
klubbkvelder, messer, osv. Dette finner dere her:
http://www.bergenlydlaug.com/kvelder.php

Akkurat nå er det bare hi-fi messen i Horten som ligger der, men her vil
alle kunne legge til og slette alt, og derfor er det ikke noen link på
hovedsida?

For å melde seg på er det bare å trykke på et arrangement, skrive inn navn,
og trykke submit.

Hvis alle begynner å bruke dette vil det bli betydelig lettere for
arrangører, da de vet nøyaktig hvor mange som kommer.

Og sist, men ikke minst er neste generasjon av websida som helhet. Jeg vil
komme med en mer fyldig beskrivelse av hva som er nytt senere, men kort
fortalt er det et system hvor alle kan registrere seg, legge ut tekster av
alle slag, og hvor det er mye bedre håndtering av innhold og informasjon.

En smakebit finner dere her: http://www.bergenlydlaug.com/smakebit.gif

Designmessig vil det se noen lunde slik ut, men med litt andre farger, med
link til galleriet, m.m. Det jeg venter på er at de som håndterer serveren
skal installere diverse programmer som brukes, men regner med at alt skal
være ?up and running? i løpet av september. Det jeg håper er at vi kan fylle
ut med innhold om anleggene deres som dere selv skriver, ala aca.gr og deres
format. Selv om det blir mulighet for at brukerne håndterer sitt eget
innhold selv vil jeg naturligvis være behjelpelig med å legge ut bilder og
tekst selv.

Mvh, Andreas