[bergenhifi] Re: Lyttekvelder ;-)

  • From: "Jack Klepsvik" <jklepsvi@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 Aug 2009 20:41:18 +0200

Jeg regner med fredag passer best for meg også!

----- Original Message ----- From: "Ivar Lorentzen" <ivarlo@xxxxxxxxx>
From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Lyttekvelder ;-)
Date: Wed, 5 Aug 2009 16:05:30 +0000

Hei.
Da er forhandlingene sluttført, og jeg har derfor gleden av å kunne
invitere til lyttekveld både fredag 14. og lørdag 15. august.
Ser at det er en del som har meldt interesse, og tenker at max utbytte
kanskje blir å kjøre med en gruppe fredag og en lørdag. Gi meg gjerne
beskjed om hvilken av dagene som passer best for din del!
Regner med at vi gjør som vanlig, dvs starter i 19-tiden og holder på
utover.
Dersom noen skulle ønske å stikke innom tidligere på dagen, enten om
fræddan eller lørdagen, kan vi jo heller avtale slikt pr telefon. Regner med
at det bør gå greit å bli enige.

Utstyr:
Copland CDA 289 (noe moddet)
Sense Ekvator DIY-dac
Audion Silver Night push pull (forhåpentligvis med fresche rør)
Classic no 9.0 (noe moddet)
BKS 107 Supreme (noe moddet)
Sense signal- og høytalerkabler

For spes interesserte, finnes der også head-amp og hodetlf....

Adresse og tlf:
Olsvikåsen 33
mob: 924 82 030

________________________________
From: ollliejay@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Re: mulig lyttekveld?
Date: Wed, 5 Aug 2009 17:29:59 +0200

Hei, Roger. Jeg må nok melde avbud til lyttekvelden. Ole

________________________________
From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] mulig lyttekveld?
Date: Sat, 1 Aug 2009 15:00:51 +0000

Hei folkens!
Begynner dere å bli lei ferien?
Ikke jeg, selv om jeg har et par uker igjen.

Har så smått begynt å forhandle litt ifht å ha en ny lyttekveld.
Pr skrivende stund ser det ut til at det kan bli snakk om lyttekveld(er)
en eller kanskje to kvelder helgen 14-16.august. (fredag og/eller lørdag)
Nå er ikke dette en formell invitasjon, men en liten aperitif på at noe
kanskje er på g......
Håper og tror at de siste endringene skal være i boks til nevnte helg...

Siden første og andre sesjon her i heimen, har jeg denne gangen mye "nytt"
å by på.....

Formell invitasjon kommer så fort forhandlingene er i boks, sannsynligvis
i midten av neste uke. Satser på at ting flasker seg....

mvh
Roger Jørgensen

________________________________
Share your memories online with anyone you want anyone you want.

________________________________
See all the ways you can stay connected to friends and family

What can you do with the new Windows Live? Find out
Organiser, rediger og del bildene dine med Windows Live™.
See all the ways you can stay connected to friends and family
Få mer ut av Windows Live™ med Internet Explorer® 8. Oppgrader
nettleseren.