[bergenhifi] Re: Lyttekveld

  • From: Arvid.Alme@xxxxxxxxx
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 Nov 2006 09:21:51 +0100

Hei!

Jeg vil gjerne være med!

Hilsen
Arvid Alme
Mob. 99306923

             tk-realf@xxxxxxxx
             Sent by:                                                   To
             bergenhifi-bounce         bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
             @freelists.org                                             cc

                                                                   Subject

             Please respond to
             bergenhifi@freeli
                  sts.org

Nå nærmer lyttekvelden hos meg seg, og jeg tror at jeg for sikkerhets skyld
tar en "reconfimation".
Har satt av lørdagskvelden 18.11.06,  samboeren overnatter hos en venninne,
og jeg kan ha varmet opp anlegget til kl. 19.
Jeg ville gjerne ha en ny oversikt over hvem som kommer, det er jo
julebordsesong etter hvert, og noen må kanskje jobbe....
De er vel ikke noen bombe at sweet spot på elektrostater ikke akkurat er
sjenerøst stor, men det skulle vel være mulig å bytte på det, som hos OMF.
Jeg bor forøvrig på Brattholmen, drøye 2 km fra Sotrabroen.
                     mvh tkr

NOTICE: This e-mail transmission, and any documents, files or previous
e-mail messages attached to it, may contain confidential or privileged
information. If you are not the intended recipient, or a person
responsible for delivering it to the intended recipient, you are
hereby notified that any disclosure, copying, distribution or use of
any of the information contained in or attached to this message is
STRICTLY PROHIBITED. If you have received this transmission in error,
please immediately notify the sender and delete the e-mail and attached
documents. Thank you.