[bergenhifi] Re: Lyttekveld

  • From: "Ole Martin Farseth�s" <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 09 Nov 2006 23:28:22 +0100

Hei!
Må dessverre melde forfall, men håper at anledningen byr seg en annen gang!

Mvh

Ole Martin Farsethås, "OMF"

From: "t.k.realfsen" <tk-realf@xxxxxxxxx>
To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [bergenhifi] Lyttekveld
Date: Thu, 9 Nov 2006 22:31:07 +0100

Nå nærmer lyttekvelden hos meg seg, og jeg tror at jeg for sikkerhets skyld tar en "reconfimation".
Har satt av lørdagskvelden 18.11.06,  samboeren overnatter hos en venninne, og jeg kan ha varmet opp anlegget til kl. 19.
Jeg ville gjerne ha en ny oversikt over hvem som kommer, det er jo julebordsesong etter hvert, og noen må kanskje jobbe....
De er vel ikke noen bombe at sweet spot på elektrostater ikke akkurat er sjenerøst stor, men det skulle vel være mulig å bytte på det, som hos OMF.
Jeg bor forøvrig på Brattholmen, drøye 2 km fra Sotrabroen.
                     mvh tkr