[bergenhifi] Re: Lyttekveld

  • From: Arvid.Alme@xxxxxxxxx
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 5 Sep 2006 08:12:11 +0200

Hei!

Vil gjerne være med denne kvelden hvis det er plass.

Hilsen
Arvid Alme

             omfarsethaas@hotm
             ail.com
             Sent by:                                                   To
             bergenhifi-bounce         bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
             @freelists.org                                             cc

                                                                   Subject

             Please respond to
             bergenhifi@freeli
                  sts.org

Hei!

Dette ser jo bra ut!

Har foreløpig fått positiv tilbakemelding fra:
Lars Sandbakk
Per Helge Hansen
Ivar Lorentzen
Johnny Sætre
Sven Øyvind
Roger Jørgensen
Øyvind Knutsen

Plassmessig så er dette ikke noe problem, regner med at det går greit med
3-5 stk til. Problemet er ikke plass, men å få plass sånn noenlunde foran
stereoen.

Har du mulighet til å komme Intermann - vi må jo ha fotograf!

Ellers er jo dette tre uker frem i tid, så detaljer venter jeg med.

Mvh

Ole Martin Farsethås

Tlf 930 67531

 From: "Ole Martin Farsethås" <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
 To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
 Subject: [bergenhifi] Lyttekveld
 Date: Sat, 02 Sep 2006 14:29:01 +0200

 Hei!

 Hadde tenkt å arrangere en liten klubbkveld hjemme hos meg. Så jeg tenkte
 jeg skulle lodde stemningen litt om når det passer.

 Jeg foreslår i utgangspunktet fredag 22 sept.

 Planen er vel egentlig bare å lytte på musikk. Tenkte vi kunne begynne i
 19-20 tiden og egentlig holde på litt utover kvelden/natten. Er ikke
 plaget av naboer. Har også relativt stor plass.Tenkte også at vi kunne ta
 oss litt godt å drikke i en slik anledning - noen formeninger om dette?

 Anlegget er ikke helt slik det står på nettet - er egentlig betydelig
 oppgradert siden den gang. Anlegget blir presentert i kommende Fidelity -
 så er jo greit med en liten tilbakemelding fra noen trente ører!

 Bor forøvrig på Laksevåg - ikke så langt fra laksevågsenteret.

 Mvh

 Ole Martin Farsethås ("OMF")

 930 67531

NOTICE: This e-mail transmission, and any documents, files or previous
e-mail messages attached to it, may contain confidential or privileged
information. If you are not the intended recipient, or a person
responsible for delivering it to the intended recipient, you are
hereby notified that any disclosure, copying, distribution or use of
any of the information contained in or attached to this message is
STRICTLY PROHIBITED. If you have received this transmission in error,
please immediately notify the sender and delete the e-mail and attached
documents. Thank you.