[bergenhifi] Re: Lyttekveld!?

  • From: "Nils Hordvik" <nilshordvik@xxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 8 Apr 2007 20:20:22 +0200

Jeg er desverre bortreist.

Mvh Nils Hordvik

Den 08.04.07 skrev Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
følgende:

Heisan folkens!
Jeg sendte ut følgende mail/invitasjon for en ukes tid siden. Så langt har
jeg ikke fått særlig mye respons på den. Er det fordi folk har vært
bortreist i påsken, fordi folk ikke kan, eller hva.........?
Håper jo folk både vil og kan komme, selv om det faller på den 13. ;-D

Mvh Roger Jørgensen

MSN Music http://music.msn.no Finn din favorittmusikk blant nesten 1
million
låter