[bergenhifi] Re: Lyttekveld!?

  • From: "Roger A. J�rgensen" <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Apr 2007 06:07:01 +0000

Hei igjen!
Bare en liten info
For de av dere som kommer med buss, er stoppet det første etter gangbroen over Olsvikveien. Deretter går du over veien og opp mot der det er skiltet mot Olsvik kirke og skole. For de av dere som kommer med bil, er nok det letteste å parkere utenfor Safari-butikken. Du skal da stille deg med ryggen mot safari, deretter går du gangveien mot de orange blokkene. Nr 33 ligger i blokk nr 2 fra venstre. Jeg bor to trapper opp i nr 33. På ytterdøren henger det en "flott" høne.

Mvh Roger Jørgensen

From: "Ole Martin Farsethås" <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Re: Lyttekveld!?
Date: Wed, 11 Apr 2007 12:03:02 +0200

Hei!
Tør ikke love noe, men har lyst til å ta meg en tur. Så jeg skal ihvertfall prøve å stille!

Mvh

Ole Martin Farsethås, OMF

From:  "Roger A. Jørgensen" <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
To:  bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Date:  Tue, 10 Apr 2007 19:56:59 +0000
>Hallaisen!
>Ja, da begynner jeg så smått å få oversikt over hvem som kommer/ikke
>kommer på fræddan....
>Har sendt ut nabovarsel, så da er det bare å fyre opp og kose seg
>som best en kan. Vet i alle fall at jeg skal ha meg noe
>"Godt-i-koppen"............. :-P
>Alle som har sendt mail og sagt at de kan & vil komme, er selvsagt
>velkomne, og enda er det saktens plass til noen til...........
>
>Her er en link til kart, for de av dere som ikke er lokalkjent i
> [...]

så forskjellig fra mitt eget.

;-D

82 030

desember