[bergenhifi] Lars Winnerback

  • From: Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Jan 2009 06:46:46 +0000

Hei Knut!
...og alle andre
LW spiller 18.februar på Logen...

mvh
Roger Jørgensen

From: michael1sch@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
Re: Romjulslytting!Date: Fri, 16 Jan 2009 01:22:06 +0100

Alle høytaler har type betengelse... er det Klipsch  RF 83 eller RF35 eller???

Subject: [bergenhifi] Re: Romjulslytting!Date: Thu, 15 Jan 2009 22:48:48
+0100From: Knut.Lundefaret@xxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx

Hei !

Kunne vært kjekt, når er det ? og hvor ?

Mvh Knut

From: bergenhifi-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:bergenhifi-bounce@xxxxxxxxxxxxx]
On Behalf Of Tønnes Kaade RealfsenSent: 15. januar 2009 20:34To:
bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi] Re: Romjulslytting!

Hei,og godt år!

Ingen dum tanke, IMO.

Mens jeg husker det: Er det noen i Lauget som kunne ha interesse av et par
Klipschorn? Er akkurat i kontakt med en som har et par han tenker på å selge.

                                                 mvh Tønnes

From: omfarsethaas@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
Romjulslytting!Date: Tue, 2 Dec 2008 09:42:04 +0100Hei! Har som sagt ikke
mulighet til å komme på del 2 heller! Veldig kjedelig synes jeg da... Derimot
har jeg lyst til å invitere til litt romjulslytting hos meg.Ser for meg Mandag
29. desember hvis noen er interessert.Vi kan begynne i 6-7 tiden og holde på
utover - jeg har jo ingen naboer foreløpig. Tror foreløpig at jeg setter et tak
på 5 stykker - så blir det litt mer musikk og litt mindre bråk. Jeg spiller jo
fortsatt på Overkill/DP. Jeg vil vel hevde at det har skjedd veldig mye siden
forrige runde i mai. Først og fremst på homogenitet og organisk lyd! Det
største løftet har jeg hatt nå i høst - og jeg har et lite tveak til på gang
som jeg håper å ha på plass i løpet av et par uker.... Det hadde uansett vært
gøy å få noen tilbakmeldinger på utviklingen og veien videre! MvhOle Martin

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.
It's easy! Try it!
http://www.live.com/getstarted.aspx