[bergenhifi] Re: FW: Treff Bergen Lydlaug onsdag 16 april

  • From: Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: "bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx" <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Apr 2014 21:03:12 +0000

JEg kommer gjerne en tur ut på øyen, så lenge timeplanen og malerjobben
muliggjør dette...

mvh
roger

Date: Sun, 6 Apr 2014 12:57:57 +0200
Subject: [bergenhifi] Re: FW: Treff Bergen Lydlaug onsdag 16 april
From: geir.gjestad@xxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx

Jeg kommer gjerne på besøk.
Den 5. apr. 2014 15:48 skrev "sven øyvind anderssen" <soanderssen@xxxxxxxxxxx>
følgende:

Usikker på hvilken mail adresse som gjelder, så sender ut på denne også…
SØ

From: soanderssen@xxxxxxxxxxx

To: bergenhifi-bounce@xxxxxxxxxxxxx
Subject: Treff Bergen Lydlaug onsdag 16 april
Date: Sat, 5 Apr 2014 15:36:00 +0200

Hei Alle!
Snakket med Tønnes idag, og han utsetter ABX-test til etter påske en gang…ser
frem til det! Tror det er interessante erfaringer å hente fra en slik test.

I mellomtiden (ventetiden) kunne det vært hyggelig å samle en gjeng til et
treff hos meg. Har derfor gleden av å invitere til et lite treff onsdag 16
april. Vet det midt i påsken, og sikkert mange det ikke passser for, men det
får så være. Håper vi blir en liten håndfull uansett.

Tenkte fra 18-tiden og utover…
mvhSven Øyvind (SOA på HFS)