[bergenhifi] Re: Dynamisk aften hos "OMF"!

  • From: sven øyvind anderssen <soanderssen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Jan 2010 00:19:25 +0100

Jeg kommer!

SØ

From: omfarsethaas@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Dynamisk aften hos "OMF"!
Date: Sat, 23 Jan 2010 20:08:05 +0100

Hei!

Vil gjerne invitere lauget til en "dynamisk aften" hos meg på førstkommende
lørdag! (altså 30. jan)

Det vil som vanlig bli spilt på Overkill høytalere, DAD DAC, PC med Audiolense
og masse forsterkerkraft - ca 4000W pr kanal i 8 Ohm!

Vi kan gjerne begynne tidlig ...ca 1800 og holde på til sent!

Jeg legger inn et lite forbehold om at jeg faktisk får levert det jeg har
bestilt!

Mvh
Ole Martin "OMF"
930 67531

Holder til på Bønes - Våkleiven 10

Windows 7: Du får hjelp til gjøre mer. Utforsk Windows 7.
http://windows.microsoft.com/windows-7