[bergenhifi] Re: Da er vi igang igjen

  • From: "Mats Petter Thunes" <lattis_8@xxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 27 Jul 2006 20:15:35 +0200

Hei!

Jeg bor i Åsane, adressen min er Myrdalskogen 28, 10 etasje.Altså det er i en høyblokk.Klokkeslett kl.18.00?

Holder på å pusse opp en leilighet som jeg har nettopp kjøpt, blir ferdig til besøket, håper jeg får til anlegget før dere kommer.

Ja, det tror jeg har plass til. :-)

Mvh,
Mats Petter

From: "Nils Hordvik" <nilshordvik@xxxxxxxxx>
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Re: Da er vi igang igjen
Date: Thu, 27 Jul 2006 18:11:00 +0200

Hei,

Er noe bestemt angående tidspunkt (klokkeslett)?
Er det plass til alle som ønsker å være med 4/8?
Hvor bor du Mats Petter?

Mvh Nils "kjoenik" Hordvik

2006/7/27, Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>:

Jeg skal være klar, vær sikker. Har allerede gått glipp av for mange treff............. Alltid kjekt å bli kjent med nye fjes!

Mvh Roger Jørgensen

>From: "Andreas Misund Berntsen" <interman@xxxxxxxxxxxxxx>
>To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
>Subject: [bergenhifi] Da er vi igang igjen
>Date: Sun, 23 Jul 2006 20:59:13 +0200
>
>Hei godtfolk,
>
>August begynner å nærme seg og folket begynner forhåpentligvis å klø
etter

http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb/YaBB.cgi/YaBB.cgi?board=hifi1;action=di

_________________________________________________________________ MSN Spaces http://spaces.msn.com/?mkt=nb-no Vis hvem du er og hva du vil