[bergenhifi] Re: Da er vi igang igjen

  • From: "Andreas Misund Berntsen" <interman@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Aug 2006 14:05:28 +0200

Har ikke hørt noe annet enn 1800, så regner med det.

Som vanlig er det bare å ta med musikk dere kjenner godt, men det hadde
sikkert vært artig å prøve noen kabler osv, så kjør på med det dere gidder å
ta med.

Og til slutt, hvis noen kjører sørfra mot Åsane i morgen og har plass til en
Fantofting i bilen så hadde jeg satt pris på det. Jeg kan også nåes på
47417383.

Hvis andre trenger transport bør naturligvis også gi beskjed snarest.

Mvh, Andreas