[bergenhifi] Re: Burmester-kveld?

  • From: sven øyvind anderssen <soanderssen@xxxxxxxxxxx>
  • To: "bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx" <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Nov 2014 18:12:57 +0100

Hei igjen.
Noen som har tenkt seg til Jakob i morgen? Jeg får bare til en kort svipptur,
så dersom det ikke kommer flere enn meg er det kanskje greit å utsette??
SØ

From: jakobsandal@xxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Re: Burmester-kveld?
Date: Wed, 26 Nov 2014 00:44:26 +0100

Ser ut som dette blir noe to- delt. Det ser ut som etter responsen, blir to
helger på rad og må bare lage en liste, for eg har bare muligheter for max 8 -
10 medlemer om gangen. Håper på  å ikke overbooke, for det blir bare
stress.Hilsen Jakob Sæbø

Date: Wed, 26 Nov 2014 00:14:27 +0100
From: interman@xxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx

Bra å se at du fikk postet til mailinglista. Jeg blir gjerne med på 5. desember.

Mvh, Andreas

Takk for denne tungvinte fremgangsmåten, muligens noen kan imstruere  for
forbedringer i fremtiden. Håper på respons.  For mange, er det best med
fordeling over 2 kvelder. Velkommen . Med hilsen.Jakob SæbøSandviksbodene 2
C90221505    / Helst SMS  ( dårlig forbindelse arb- tid)
From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx; jakobsandal@xxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Burmester-kveld?
Date: Tue, 25 Nov 2014 22:02:05 +0000

Hei dåkkar!Er der nogen i lauget som er sugen på å delta på en laugskveld med
masse flott bling-bling Burmesterutstyr og en Avid vinylspiller?I så fall kan
det hende at Jakob Sæbø har muligheten til å ta i mot oss om ikke så alt for
lenge. Det KAN bli allerede fredag førstkommende, evt fredag 5.desemberHan har
hatt litt problemer, vet ikke hvorfor, med å få komme til i
maildistribusjonssystemet vårt, så jeg har sagt meg villig til å hjelpe til med
å kalle til treff.
Flott hvis folket gir kjapp respons, slik at han kan rydde i heimen før vi kjem
- enten det blir denne eller neste uke. Vi snakker da for begge dagene om
møtetidspunkt fra kl 1730 og utover kvelden.
@Jakob: Har du mulighet til å forsyne folk med et tlfnr de kan nå deg på?
mvhRoger