[bergenhifi] Re: Burmester-kveld?

  • From: sven øyvind anderssen <soanderssen@xxxxxxxxxxx>
  • To: "bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx" <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Nov 2014 23:59:17 +0100

Hei. Kommer gjerne en tur førstkommende. 5 des kan jeg ikke.
mvh

From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx; jakobsandal@xxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Burmester-kveld?
Date: Tue, 25 Nov 2014 22:02:05 +0000

Hei dåkkar!Er der nogen i lauget som er sugen på å delta på en laugskveld med
masse flott bling-bling Burmesterutstyr og en Avid vinylspiller?I så fall kan
det hende at Jakob Sæbø har muligheten til å ta i mot oss om ikke så alt for
lenge. Det KAN bli allerede fredag førstkommende, evt fredag 5.desemberHan har
hatt litt problemer, vet ikke hvorfor, med å få komme til i
maildistribusjonssystemet vårt, så jeg har sagt meg villig til å hjelpe til med
å kalle til treff.
Flott hvis folket gir kjapp respons, slik at han kan rydde i heimen før vi kjem
- enten det blir denne eller neste uke. Vi snakker da for begge dagene om
møtetidspunkt fra kl 1730 og utover kvelden.
@Jakob: Har du mulighet til å forsyne folk med et tlfnr de kan nå deg på?
mvhRoger