[bergenhifi] Re: Briller glemt

  • From: Ole Kontekst <ole.kontekst@xxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Nov 2014 00:55:35 +0100

Hei Svein Øyvind -  og takk så mye for sist!

Jeg ser du har spurt om briller. Om ingen har meldt seg kan det muligens
være mine. Mine er brune
og likner litt på "skomakerbriller". Det er ingenting som haster - jeg har
flere par:)

Det var jo et fantastisk flott anlegg du har...og selvsagt; lyden var
deretter. Er det en ide at vi gjør et   "Hjemme Hos" - intervju med deg for
audiophile.no? Et slikt intervju tar først og fremst for seg lyd, utstyr og
selvsagt; musikk. Lesere vil også finne det interessant dersom du kan
fortelle litt om "din utvikling
som audiofil, hvilke erfaringer du har gjort deg opp igjennom og kanskje
også komme med noen gode råd til våre lesere. Men selvsagt; dette er jo
helt opp til deg. Dersom det blir aktuelt vil Karl Erik Sylthe (redaktør)-
eventuelt meg - kontakte deg for nærmere avtale.

Flott om du gir en liten tilbakemelding:)

Mvh
Ole-Petter

Ps; Husker ikke hva den unge gutten som laget horn og First Watt
forsterkere heter for noe. Gir du meg et tips så er det flott.

2. november 2014 kl. 11.07 skrev sven øyvind anderssen <

Ole-Petter Langfeldt Steen