[bergenhifi] Re: Analog/digital lyttekveld?

  • From: Johnny Sætre <johsetre@xxxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 22 Sep 2007 14:23:34 +0200

Hei!

Nå er min interesse for dette egentlig på et annet plan (brukervenlighet), men
jeg kan jo selfølgelig være med på å sette opp dette for deg slik at du kan
utforske det kvalitetsmessige aspektet. Vil du da ha den lille skvisboksen
eller den store? Logisk nok vil du vel bruke den digitale utgangen, og da kan
det være det samme spør du meg (Transporteren har to antenner dog:-)
Si i fra når det passer for deg, så skal jeg si om det passer med skiftplanen
min.

Mvh Johnny