[audacity4blind] HI I am new!

  • From: "Bardia Zakeri" <bardiazakeri@xxxxxxxxx>
  • To: <audacity4blind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Mar 2011 18:28:43 +0100

hello! My name is Bardia Zakeri and is 16 years old and lives in Sweden in
Stockholm. I am also blind. and has a strong interest in audio editing.
my parents are from iran so want to know is the Persian audio editing users
here? would be nice! and Swedish course
my audacity is v 1.2 6
and the software I use ärgoldwave sometimes but believe it will mostly be Auda
city and sonar in the future. have not installed sonar than my windows machine
7 ärej lot yet. I know a lot about computers too. mobiles endel menmest
computers and audio editing. have used Sound Forge before but it was bad hated
Sound Forge. manage me bettr me GoldWave sonar and audacity. I want to know can
I have friends here on this list in my older who are also interested in audio
editing?
I have ADHD so you know, if I nag or get angry at some point.
I'll tell you a bit about memory tools.
I usually record on a antekningshjälpmedel called milestone 312 and as well as
from the complex push-PTP1 is little daisy players. then from the cartridges
with sometimes but today I will play in! the Eurovision Song Contest here in
Sweden. second chance. thought to record from audacity and the computer then. I
use Windows XP and JAWS 9 obs at a slightly older laptop old fyutso: Seimens
Seimens.
but is set so that the attendees o record chub sound card, but they are tested
with a song chub vlc o play up from the O record in audacity but when I listen
to it, it will be low noise why?
To gjärna that they should sound good, and so on is supposed to play in tonight
at 20:00 pm as an answer and so will be good.
then I want to know how to do this is not my speech is heard in the background
when I record a punktdispaly an ointment bc 640
------ I use google translator at times now for my english  can be difficult.
so it would be grateful if you also use the google translation as both the
English and Swedish text comes in the mail to hear from you!
ps need help for my recording before 20 .00
/ Bardia
-------------

hejsan! Jag heter Bardia zakeri och är 16 år  gammal och bor i sverige i
stockholm. jag är även blind.  och har ett stort intresse av ljudredigering.
mina föräldrar kommer från iran  så vill veta finns det persiska
ljudredigeringsanvändare här ? skulle vara trevligt ! samt svenska förstås

och  de program jag använder ärgoldwave ibland men tror det kommer mest blir
auda city och sonar i framtiden.   har ej installerat sonar än för min windows
7 maskin ärej hel än. jag kan mycket om datorer också . mobiler endel menmest
datorer och ljudredigering . har använt soundforge förut men det var dåligt
hatade soundforge. klarar mig bettre me goldwavesonar och audacity . jag  vill
veta kan jag få vänner här på denna listan i min older som också är
intresserade av ljudredigering?
jag har adhd  så ni vet om jag tjatar eller blir arg någon gång .
Jag ska berätta lite om minna verktyg .
jag brukar spela in på en  antekningshjälpmedel som heter milestone 312 och  så
 samt från plex talk ptp1  som är liten daisy spelare . sen från kassetter med
ibland men  idag kommer jag spela in! det är melodifestivalen här i sverige .
andra chansen . tänkte spela in från audacity och datorn då. jag använder
windows xp och jaws 9 obs på en lite äldre bärbar  gammal fyutso: seimens
seimens .
men har ställt in så att det ska gå o spela in fårn ljudkortet  men  de
fungerar har testat med en låt  fårn vlc  o spela up från den o spela in i
audacity  men när jag lyssnar på den blir det lågt ljud varför ?
vill gjärna  att de ska höras bra  och så för  ska ju spela in ikväll kl 20.00
pm  så  ett svar och så blir bra.
sen så  vill jag veta hur man gör så inte min talsyntes hörs  i bakgrunden
när jag kommer spela in har en punktdispaly en alva bc 640
------ jag använder google översättaren ibland som nu för minengelska kan vara
svår. så  det vore tacksam om  ni även  använder google översättning så  både
den engelska texten och svenska kommer i mailet  vi hörs!
ps  behöver hjälp för min inspelning före 20 .00
/bardia