[audacity4blind] Drivers

  • From: "Herman Slobbe" <h.slobbe1@xxxxxxxxxx>
  • To: "Audacity Send mail" <audacity4blind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Jan 2015 18:55:16 +0100

Ik heb wat geëxperimenteerd met diverse drivers om de vertraging bij het
opnemen te neutraliseren, maar zonder resultaat. Met de MME drivers is de
vertraging het minst. De ASIO (en niet, zoals ik schreef IO) drivers worden
door audacity niet geaccepteerd, althans bij mij niet. De windows drivers
leveren een nog grotere vertraging op.
Ook wat gestoeid met de latency (vertragings)-factor en de buffers, maar in
mijn geval werkte het niet. Ik merkte geen enkel verschil.
Waarom die functies in het programma zitten weet ik niet. Voor alle
duidelijkheid: ik werkt met windows 7.
Mogelijk dat het met hogere versies en nog snellere processoren tot betere
resultaten komt.
Ik heb een Intel Core2 3 gH en 4 G RAM.