sol og øl - en tilføjelse

  • From: ole fastrup <morkemand1@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 May 2011 16:02:18 +0200

Så lykkedes det mig minsandten igen at sende i stedet for at gemme
meddelelsen!
Hvis/når I læser linket i forrige mail, vil I måske se, at der opfordres til
at indsende billederne til en astronom! Det synes jeg da kunne være sjovt!
Det vil også være oplagt at starte ved sommersolhverv. Gymnasieopgave? Jeg
har bestilt fotopapir- det er skam ikke noget fotohandlerne ligger inde med
nu om dage... Jeg har også fundet en passende søjle, som vi bruger til
stangbønner. De må holdes lidt ned i år!
Mørke hilsener
Ole