godt nytår og kometer

  • From: carsten nielsen <carsten_niels@xxxxxxxxxxx>
  • To: astro list <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 31 Dec 2009 17:13:26 +0100

Godt nytår herfra, håber alle har haft en god jul.

Jeg så på Heavens Above, at der er nogle kometewr fremme. 81p Wild står lige
ved siden af Saturn 157p Tritton er i Fiskene og c/2007 q3 Siding Springs er i
Bootes, alle skulle være mag. 12 eller klarere.

Heavens Above er i øvrigt et af mine favorit steder, man kan få forudsigelser
for satelliter, især ISS og iridium flares, etc. Husk at angive din position

Venligst

Carsten Nielsen

NY Windows Live Messenger med nye fede funktioner. Hent den her!
http://download.live.com/messenger