Re: en *kæmpestor* sæbebobbel

  • From: Mikael Svalgaard <mikael.svalgaard@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Apr 2012 08:39:30 +0200

Jeg uploader nogle fts filer i aften - du (og enhver anden på denne liste)
kan bare kigge på det ved lejlighed. Mht. flats så bruger jeg sky-flats
hvor kikkerten har et hvidt klæde henover åbningen. Jeg tager 30-40 stykker
plus et tilsvarende antal flat-darks. Bias bruger jeg aldrig; dvs. mine
light flats har samme længde og temperatur som lights.
-Mikael